Marka Lavazza Blue istnieje na rynku już od 15 lat. Aktualnie z rozwiązań Lavazza Blue korzystają konsumenci z blisko połowy krajów na świecie. Wraz z rozwojem technologii oraz dostarczaniem przez Lavazza innowacyjnych rozwiązań możemy spodziewać się wzrostu zainteresowania ofertą LB na przestrzeni kolejnych lat.
Kilkanaście miesięcy temu zarząd Lavazza podjął decyzję o zmianach zarówno w strategii wizualnej marki, jak i dotyczących samej oferty LB. Wpływ na podjęcie tych kroków miały szczegółowe analizy rynku OCS i Vending. Na ich podstawie wyciągnięto wnioski i postawiono nowe cele:
- rewitalizacja logo,
- poszerzenie oferty o nowoczesne, zaawansowane technologicznie ekspresy;
- nowa klasyfikacja oraz rewitalizacja opakowań mieszanek LB.
Rewitalizacja logo
Lavazza Blue jest jedną z kilku marek należących do firmy Lavazza. Celem zmiany logo było przede wszystkim wizualne podkreślenie przynależności marki „blue” do Lavazza. Projektanci mieli też za zadanie uprościć dotychczasowe logo, sprawić by było nowoczesne i bardziej czytelne dla konsumenta. Oto efekt ich pracy.
Ekspresy – nowa linia Lavazza blue Classy
Lavazza od dawna podkreśla swoje przywiązanie do tradycji. Ponad 100-letnia historia firmy, doświadczenie w produkcji perfekcyjnego włoskiego espresso obejmującej cały proces: od uprawy po wypalanie ziaren, zdecydowanie wpływają na zaufanie i lojalność klientów do produktów Lavazza.
Jednak wraz z rosnącą konkurencją oraz pojawianiem się nowych technologii, firma musi inwestować w rozwój i wciąż szukać rozwiązań, które spełnią oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.
Nowa linia ekspresów Lavazza Blue Classy jest doskonałym przykładem połączenia wieloletniej praktyki z innowacyjną technologią. Każde urządzenie pozwala w prosty i szybki sposób przyrządzić perfekcyjne espresso czy inne napoje kawowe. To rozwiązanie stworzone dla biur, miejsc pracy, mniejszej gastronomii. Każdy może przygotować kawę, jak z kawiarni, naciskając jeden przycisk.
Pełna oferta ekspresów Lavazza Blue Classy jest już dostępna w naszym sklepie internetowym: TUTAJ. Umożliwiamy klientom opcję zakupu ekspresu, a także dzierżawy na bardzo atrakcyjnych warunkach.
Klasyfikacja mieszanek, redesign opakowań
W kwestii mieszanek Lavazza Blue zmiany obejmują ich klasyfikację oraz aspekty wizualne opakowań. Sam skład każdej z nich pozostaje ten sam. Lavazza Blue na przestrzeni 15 lat zyskała rzeszę koneserów wciąż zachwycających się smakiem i aromatem kawy. Nie ma obecnie potrzeby wprowadzania zmian w tej kwestii.
Nowa klasyfikacja zawiera podział kapsuł na te przeznaczone do vendingu oraz dla segmentu OCS, a także informacje o mieszankach dedykowanych dla espresso oraz lungo.
Mieszanki zostały podzielone wg linii smakowych. Podobnie, jak inne linie Lavazza np. kawy ziarniste Lavazza Expert czy kapsuły Lavazza Firma, wyodrębniono trzy unikalne linie: aromatyczną, zbalansowaną, intensywną. Podział ma uatrakcyjnić ofertę, a także ułatwić klientom decyzje zakupowe. W zależności od gustu i upodobań, każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Warto poznać bliżej nową ofertę Lavazza Blue. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami: sklep@twojakawa.pl lub 607 444 855