z miłości do kawy Lavazza
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Regulamin programu lojalnościowego - "Aktywni Klienci zyskują więcej"

 

I. Ogólne informacje o programie lojalnościowym.

Punkty w programie lojalnościowym otrzymuje każdy zarejestrowany klient sklepu twojakawa.pl za dokonane zakupy i aktywność. Punkty można wymieniać na specjalnie oznaczone (i wymienione poniżej) produkty z naszej oferty podczas realizacji zamówień.

 

II. Zasady naliczania punktów:

1. Każde 10 zł wydane w naszym sklepie to zdobycie 1 punktu. Punkty, które Klient otrzymuje za dany produkt zaokrąglają się do pełnych liczb np. kiedy coś kosztuje 159 zł, Klient otrzymuje nie 15,9 punktów, ale równe 15 punktów.

2. Wartość 1 zdobytego punktu to 1 zł do realizacji w sklepie (punkty są naliczane od całkowitej wartości produktów w zamówieniu, bez kosztów wysyłki).

3. Dodatkowe punkty Klient może uzyskać za aktywność

- zapisanie się do newslettera to 20 pkt.

- dodanie opinii o produkcie w sklepie twojakawa.pl - 10 pkt

(użytkownik może otrzymać punkty za maksymalnie 2 recenzje w ciągu dnia, po ich zaakceptowaniu przez administratora. Użytkownik może otrzymać tylko punkty za produkt, który wcześniej zakupił na stronie sklepu).

 

III. Weryfikacja punktów.

Punkty za zamówienie przyznawane są po zmianie statusu zamówienia na "gotowy do wysłania" lub po zaakceptowaniu przez niego recenzji. Czas oczekiwania na zaakceptowanie recenzji wynosi do 2 dni roboczych. Punkty za zapisanie się do newslettera przyznawane są od razu po zapisaniu.

 

Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:

- wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli zamówienie zostało opłacone, a zamówiony towar został wysłany do Klienta,

- transakcja została sfinalizowana (zamówienie opłacone i zamknięte w systemie) w ciągu 14 dni od chwili złożenia zamówienia.

 

Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy:

- nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty),

- kiedy administrator nie zaakceptował opinii o produkcie.

 

IV. Uwagi dodatkowe:

1. Jeden Klient może posiadać tylko jedno konto z punktami. Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie. Punkty pomyłkowo wymienione przez klienta nie podlegają zwrotowi, produty wymienione za punkty wysyłane są wraz z nowym zamówieniem klienta.

2. Program nie obowiązuje w przypadku zamówień realizowanych do dnia 5 stycznia 2016 roku.

3. Sklep twojakawa.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w programie lojalnościowym.

4. Klient może wymienić maksymalnie 200 punktów w miesiącu.

5. Punkty nie wymienione do ostatniego dnia każdego roku kasują się.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl